ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΩΡΟΚΑΡΤΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

Συνεργασία για επιχειρήσεις

Ο απλούστερος τρόπος για να πουλήσετε τις δωροκάρτες της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο.
Χρειάζονται μόνο 5 λεπτά και αναλαμβάνουμε τα πάντα, από την πληρωμή μέχρι την παράδοση.

Γιατί να εντάχθω στην doro-kartes.gr

1.Δεν υπάρχει κόστος συμμετοχής.

Χρεώνεστε μόνο με την προμήθεια όταν γίνει η αγορά της δωροεπιταγής από την ιστοσελίδα doro-kartes.gr ή από την δική σας ιστοσελίδα ανάλογα με την συμφωνία που έχετε επιλέξει. Με αυτόν τον τρόπο δεν χάνεται τίποτα!

2.Πακέτο συνεργασίων προσαρμοσμένα σε κάθε επιχείρηση.

Είτε έχετε δωροκάρτες είτε θέλετε να αποκτήσετε τώρα.

3.Ένα επιπλέον κανάλι για τις πωλήσεις σας

Στην doro-kartes.gr προβάλλονται συγκεντρωμένα πάνω από 200 δωροκάρτες, με εξειδικευμένες κατηγορίες ανάλογα με την περίσταση, οπού οι πελάτες αναζητούν την ιδανική δωροκάρτα για να κάνουν δώρο. Αυτή θα μπορούσε να είναι και η δική σας δωροεπιταγή.

Γιατί να προσφέρω δωροκάρτες;

1. Για να αυξήσετε τα έσοδα.

Οι δωροκάρτες είναι ένα νέο προϊόν που προσφέρεται στους πελάτες, επομένως, είναι μια ευκαιρία για αύξηση των εσόδων. Αυτή η ανάπτυξη δεν προέρχεται μόνο από την αγορά των εν λόγω καρτών, αλλά και από τα πρόσθετα έσοδα που δημιουργούν. Δηλαδή, όλες οι αγορές που πραγματοποιούνται από τους κατόχους της δωροκάρτας πέρα ​​από την αξία της δωροκάρτας. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι παρορμητικές αγορές είναι πολύ συχνές με τους παραλήπτες της δωροκάρτας, γεγονός που αυξάνει μόνο τις δυνατότητές τους.

2. Να ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλες στρατηγικές προώθησης.

Η έντονη διαφημιστική ακαταστασία, σε συνδυασμό με τη μείωση της προσοχής των καταναλωτών, αναγκάζει τις επωνυμίες να λυγίσουν προς τα πίσω για να ξεχωρίσουν. Μία από τις πιο κοινές στρατηγικές είναι η χρήση ηλεκτρονικών κουπονιών και κωδικών προσφοράς για την ενεργοποίηση αγορών ή την αύξηση του μέσου καλαθιού αγορών. Ωστόσο, η υπερβολική χρήση τους έχει κάνει την αξία αυτών των εργαλείων να μειώνεται στα μάτια των καταναλωτών. Έχουν συνηθίσει πλέον να τα λαμβάνουν και δεν τα βλέπουν ως διαφοροποιητικό παράγοντα. Τι θα γινόταν αν αντικαθιστώνται από ψηφιακές δωροκάρτες; Είναι πιο προσαρμόσιμα και δημιουργούν έναν άμεσο σύνδεσμο μεταξύ της επωνυμίας και των πελατών της.

3. Για να ενισχύσετε το ”Royalty Program”.

Τα Royalty Programs εφαρμόζονται ευρέως. Στην πραγματικότητα, διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο για τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων με τους πελάτες. Ωστόσο, αν ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά, σπάνια βλέπουμε κάτι διαφορετικό. Σχεδόν όλα τα προγράμματα λειτουργούν σε παρόμοια βάση και έχουν παρόμοιες προσφορές. Τότε είναι που μπαίνουν στο παιχνίδι οι ψηφιακές δωροκάρτες. Προσελκύουν πελάτες στα φυσικά ή ηλεκτρονικά και ενθαρρύνουν τις παρορμητικές αγορές. Αποτελούν ιδανικό εργαλείο για προγράμματα αφοσίωσης.

4. Για να αυξησετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Οι ηλεκτρονικές κάρτες δώρων είναι ένα επιπλέον σημείο επαφής για τις επωνυμίες. Οι ψηφιακές δωροκάρτες βελτιώνουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας,ειδικά όταν κάποιος λαμβάνει μια κάρτα από συγγενή, και είναι για μια επωνυμία που δεν γνωρίζει. Σε αυτή την περίπτωση, ο συγγενής ενεργεί κάπως ως «πρεσβευτής», προτείνοντας την επωνυμία μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας δώρου.

5.Να ενθαρρύνει τις πωλήσεις της τελευταίας στιγμής.

Κατά τις βασικές περιόδους του έτους, όπως η Γιορτή της Μητέρας, η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή τα Χριστούγεννα, οι ψηφιακές δωροκάρτες αποφέρουν περισσότερα έσοδα από τον υπόλοιπο χρόνο. Μεταξύ εκείνων που αναζητούν ένα δώρο της τελευταίας στιγμής και άλλων που επιλέγουν την πιο ασφαλή επιλογή επειδή φοβούνται να απογοητεύσουν –ή για το γεγονός ότι στους ανθρώπους αρέσει απλώς να τα λαμβάνουν– οι δωροκάρτες πρέπει να είναι το απόλυτο δώρο. Και διατηρούν αυτόν τον τίτλο μέχρι το τέλος, καθώς οι επωνυμίες μπορούν να τους χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν τους αγοραστές της τελευταίας στιγμής, με αυτόν τον τρόπο, δεν χάνουν ούτε μια ευκαιρία να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.

6. Για να προσφέρετε μια πολυκαναλική εμπειρία.

Το γεγονός ότι οι καταναλωτές περιμένουν μια πολυκαναλική εμπειρία θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τις επωνυμίες. Ωστόσο, οι δωροκάρτες συχνά ξεχνιούνται. Είναι κρίμα αν σκεφτεί κανείς το γεγονός ότι η ψηφιακή έκδοση επιτρέπει στους καταναλωτές να ξοδεύουν χρήματα σε ηλεκτρονικά καταστήματα όποτε το θέλουν, καθώς απέχει μόλις μερικά κλικ από το smartphone τους.

7.Να είναι μέρος ενός ευρύτερου δικτύου όπως η doro-kartes.gr.

Οι ψηφιακές δωροκάρτες αποτελούν πύλη σε ένα ευρύτερο δίκτυο διανομής. Πολλοι διανομείς και πλατφόρμες όπως η doro-kartes.gr στην Έλλαδα, τα πωλούν από διαφορετικές επωνυμίες.

Ως αποτέλεσμα: κάθε πλατφόρμα είναι μια ακόμη ευκαιρία για αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και των εσόδων.

    Δωροκάρτες και Δωροεπιταγές
    Logo
    Συγκρίνετε Δωροκάρτες
    • Σύνολο (0)
    Σύγκριση
    Καλάθι